2010年11月14日 星期日

大埔惠陽茶水檔~

知道喱到有咖啡紅豆冰即想試下呀,除左咖啡紅豆冰之外,仲要奶茶紅豆冰呀~!

好得意既出前一丁set~!

我地3人要咖啡紅豆冰呀,大家要少甜呀~!

好大杯,同即諗會係咩味呀,不過而加好多野飲都係溝來溝去架啦,特別果d珍珠奶茶店~!

攪混之後飲,個咖啡味ok濃呀,果然少甜係最好,加入左紅豆又冇影響到咖啡個味道,只係多左紅豆食唧,而紅豆落就真係有咖啡既味道了,同反而覺得喱個冇紅豆冰咁漏呀,估唔到係幾好味~!

奶醬多,要左厚既多士呀,個多士幾軟身既,個醬唔算太多,普通啦~!

奶油豬,一點都唔似呀,以為上錯了~!

個面有點燶,個包太薄唔夠厚,仲要唔係硬既,唔係豬仔包呀,雖然味道唔係差,不過有點不對板,有待改善呀~!
綜合來講個咖啡紅豆冰幾好味,可試下,不過奶油豬唔太得~!值得讚既就係態度上真係幾好人呀,好友善,感覺好舒服~!
大埔鄉事會街8號大埔墟街市及熟食中心2樓CFS5舖

沒有留言:

張貼留言