2022年12月10日 星期六

Top Blade Steak Lab (新城市廣場)


Happy Friday,晚上約了友人到沙田新城市廣場睇燈飾,因為今次主題草泥馬~太可愛了!順便係果到食埋飯,因為一定好多人,揀定食咩book定位好點,見有Top Blade Steak Lab,出名牛扒抵食及薯仔任食,其實都唔少分店,見未食過就試下。


餐廳裝潢柔和,晚市果然好多人。


餐牌,第一次來到當然試下牛扒,平日晚市及假日全日薯條任食。


研香係Top Blade Steak Lab的副線,推出奶蓋特飲,見到係開心果好奇一試。








薯條,任食薯條,即叫即炸,幼身的薯條,香脆可口,食到有少少松露香氣,好味呀!














香草平鐵牛扒,$160,賣相十分吸引,板腱牛肉,份量適中,肉質鮮嫩鬆軟,牛味濃郁又香口,好味!配菜焗蒜都不遜色,蒜肉軟身甜甜地又香口,又唔會太重味,估唔到好味呢。


開心牛,$48,開心牛紅茶特飲,奶蓋香甜,有淡淡的開心果味,味道不俗。


檸檬蛋白撻,$48,是日甜品,因為想食甜品之下叫了,清香的檸檬味,好酸~少少甜,正常水準。

牛扒果然好味,加上薯條任食又好抵,價格親民,服務態度幾好,下次有機再食。

沙田沙田正街18號新城市廣場1期1樓108號舖
















1 則留言: