2022年12月28日 星期三

麻辣風雲 (京都廣場)

 
3人去完工展會,天氣凍,想食滾熱辣嘅野暖下身,天時地利人和之下仲唔係時候去轉麻辣風雲,由ToNick恆仔開的川菜店,有唔少分店咁啱銅記有一間,想去好耐終於可一試。



裝潢帶點中式,位子闊落坐得幾舒服,7點去到時間尚早唔算好多人,之後就越來越多人最好BOOK定位先。














餐牌,食物選擇都幾多,但第一次幫襯,必試下招牌的酸菜魚,酸辣麻口味有得揀,適合我呢類怕辣但又想食辣的嘅人。
用手機落單,都幾方便。





前菜,每碟$9。











炸饅頭,$58,草船借箭,甚有霸氣,船邊仲有噴煙效果實在太有氣勢了!炸饅頭口感外薄脆內軟熟,果然好味。








酸菜魚,$268,要了中酸、小辣、小麻,酸菜魚相當足料,鱸魚肉份量十足,口感爽脆嫩滑,湯底味道酸鹹味平均小小辣,開胃又暖身,內有薯粉口感煙韌入味。


黑糖脆炸糍粑,$58,甜品,糍粑口感軟糯,味道香甜。


菊花蜜,$48,好大樽份量多,陶瓷酒壺及酒碗甚有特色,有古代把酒談歡之感,菊花蜜清潤。


龍鳳檸樂,$28,友人的。

食物好味,價格合理,坐得幾舒服,下次有機試下其他菜式。

銅鑼灣駱克道491-499號京都廣場5樓




















4 則留言: