2022年12月21日 星期三

民聲冰室


假日約了友人去工展會順便即LUNCH,諗返好耐冇去民聲冰室,對上果次原來係十幾年前!!不禁令人慨嘆歲月....門面冇乜點變,只有時代的變遷。


室內位子較少,外面位子比較多,不過可能天氣太凍同疫情之下外面都少左位(加上唔係繁忙時間),太凍瞓到好晏2點多先去到,冇乜人剛好有3個位,加上見到外賣比較多,大約3點開始多人。








午市精選套餐,毫無疑問-鹹蛋肉餅飯,本身有諗過每人叫個唔同餸share,但大家太掛住鹹蛋肉餅飯了想獨享wwwww,假日飲品要原價,平日就+$5。











鹹蛋肉餅飯,$56,圓碌碌的鹹蛋,肉餅好似成坐山,感覺似山頂日出之意境,鹹蛋味道鹹香送飯一流,肉餅混合左肥豬肉味道更香,口感柔軟,配上豉油更好味。



熱鴛鴦,$18,正常水準。

食物依舊好味,服務親切,支持良心小店。

大坑浣紗街16號地下





 

5 則留言: