2022年8月13日 星期六

NACASA Café & Bar


假日要RELAX,約了友人食LUNCH,ig見到呢間以摩洛哥風情作主題的cafe,好似幾靚,食物幾正,一於去轉。
因為出名驚冇位,book定好點,thanks友人book位~!












餐牌有兩層,下層入到去已見打卡位,一層層的盆栽擺放,清新田園之感,裝潢以淺色及木系為主,四周有不少綠色植物作點綴,花磚牆、民族風盤子及藤編的裝飾,甚有異國風情之餘同時亦帶點藝術美感。













上層,古典星星吊燈十分搶眼,其中有個小小的位置,同時係最富有異國色彩,布藝的裝飾、小擺設及藤椅,加上燈光,有溫暖之感。






餐牌,見漢堡係推介一於試下,當日冇我想食的伯爵茶卷蛋~可惜....(溫提:假日冇SET LUNCH及先付款,收加一)。


Caffe Latte,$38,友人的。


Rose Latte,$48,賣相及味道都不俗,拉花上玫瑰花瓣作點綴,淡淡的玫瑰香氣醒神。

澳洲安格斯牛肉漢堡配薯條,$138。

厚身的牛肉,煎得好香口,肉味濃多肉汁,甜包鬆軟。


粗身薯條,唔算好香脆,正常水準。

手撕豬少蛋酸種多士配蟹肉他他,$138,友人的。

食物正常水準,價格合理,服務幾好,環境取勝,夠Chill,坐得舒適打卡之選。

上環華里5號地鋪













沒有留言:

張貼留言