2022年8月21日 星期日

富Madame Fu-Grand Cafe Chinois


上網見到Madame Fù x MZ Skin推出"The Luminosity" Afternoon Tea,呢間本身想去好耐,主要因為個地點,舊建築活化,前身為中區警署,百年歷史的古典建築,活化後為大館,設有展覽館、商店及餐廳等,雖然有時會去行下,但就冇入過餐廳幫襯,趁今次見到個Tea介紹同有野送即試下,因為多數3人去,呢間都係一個好選擇(因為有1人Tea),係openrice book位超方便。




假日的下午茶時段,都幾多人,準時去到都要等一陣先有位。





餐廳外的長廊,設有用餐位置,甚有異國風情之感。







我地3坐室內(我想室內多點因為有冷氣www),內堂面積不大,個裝潢好似唔同左,唔知係味跟返主題...內堂感覺復古,磚牆、藝術掛畫、門窗透入的光線、青綠色梳化及植物佈置,古典之餘亦有著清新自然之感,假日多數外國人,充滿熱鬧氣氛,但因餐廳隔間比較差,同一時間有點嘈(少少似酒樓FEEL),睇個人想要熱鬧氣氛(室內)定寧靜氣氛(室外)呢。









The Luminosity Afternoon Tea
$338一位
$550兩位



鹹點

甜點

Earl Grey,茶具精美。

龍井,好奇想試下中式。



原味鬆餅及葡萄越莓鬆餅,鬆餅用布包住保溫,微熱的鬆餅,口感鬆軟微甜,配上德文郡忌廉及Madame Fù特色玫瑰果醬更美味。

菲達芝士及黑橄欖青瓜卷,造型天然,青瓜爽脆,芝士味唔算好濃口感軟滑,清新之感。

煙三文魚迷你鬆餅,餅底似pancake,甜甜地,鹹香的煙三文魚伴上清香的欖橄,正常水準。

水晶蝦餃皇,出現點心!(不過都唔出奇話晒都係中菜館),色彩繽紛,外皮柔軟蝦大粒爽口,幾好味,但凍左爭點。

粉紅胡椒粒蟹肉沙律撻,唔太覺有鮮味,普通。

松露蛋沙律酥皮餡餅配醃漬花椰菜,粉紅色的醃漬花椰菜除了作點綴外,帶點調味之用,松露唔算好強烈,普通。

血桃忌廉泡芙配慢煮水蜜桃,泡芙口感太腍,個味好淡。

巴巴龍井蛋糕配紅桑子忌廉,蛋糕口感軟腍濕潤,紅桑子忌廉酸酸地怪怪地味道。

沙棘撻配粉紅蛋白霜,味道怪怪地,好酸同有點藥水味。

松露朱古力,朱古力味淡,但甜點來講最好味。

士多啤梨慕絲及黃金閃爍啫喱,士多啤梨慕絲味道淡。

贈送的禮品,即場比,方便。

覺得鹹點普通,甜點一般,賣相係幾靚,但味道上試一次就算了。

行一陣消化下。

中環荷李活道10號(舊中區警署)大館營房大樓3樓

































2 則留言: