2022年8月18日 星期四

香田日式料理


好耐冇去嘆tea,友人見到有個帝京的Afternoon Tea Set-香田日式料理 x Elizabeth Arden推出的夏日鑽白の「魅」下午茶,有得食又有護膚品送即吸引左,個價又OK,對我地來講有一位計實在太好了,因為我地多數3人去,(有啲餐廳嘅Afternoon Tea set左2人用係冇1人用的),加上最近成日都落雨,係呢到食完野又可以行下廣場果下方便,THANKS友人BOOK位。
















雖然都去過幾次帝京食Tea,但去香田都係第一次,餐廳面積頗大,裝潢時尚有格調,我地3人坐的位置都幾正,感覺似一間房有個人空間,寧靜又舒適。

漂亮的花燈座。





夏日鑽白の「魅」下午茶
HK$548(兩位),HK$278(一位)





賣相十分精美,鹹點及甜點各5款,份量十足。

飲品都幾多選擇,我們3人要了以下:
姜蜜之舞,辣中帶甜,清潤之感。

Cappuccino,友人的。

Brightening Summer(Cold),友人的。



鬆餅、提子鬆餅,建議先食,微熱的鬆餅,加上迷你之下食得方便,口感比平時食的鬆餅較鬆軟,好味。

鹹點,以日式為主多:

鳳尾蝦伴芒果沙律汁,芒果酸甜,蝦肉爽口,清新之感。

北海道松葉蟹肉自家製豆腐,松葉蟹肉味道鮮甜,豆腐口感軟滑。

赤栗雞肉酥盒,赤栗雞肉惹味。

北寄貝牛油果沙律最中餅,北寄貝牛油果沙律配搭清新,口感軟滑有少少咬口,鮮甜味道,配上脆脆地的最中餅食都幾有特色。

迷你豚肉生薑燒漢堡,飽肚之選,豚肉香口帶點薑味,不俗呢。

甜點,色彩繽紛:

鹹焦糖夏威夷果仁栗子撻,栗子蓉味道濃郁香甜,撻底鬆脆,幾好味。

草莓芝士蛋糕,十分搶眼的賣相,酸酸甜甜的草莓味,芝士蛋糕味道濃郁。

青檸薑瑪德琳蛋糕,蛋糕鬆軟,清香的味道。

黑加侖子朱古力慕絲蛋糕,賣相高貴,朱古力味濃郁,配上黑加侖子酸酸甜甜中和了甜漏感,口感軟滑,好味呢。

青蘋果血橙慕絲,酸酸甜甜。

茶點賣相精美,味道不俗,價格合理,環境舒適,服務態度有禮又親切,用餐後會問下食物如何(加分),有下次呢。

送Elizabeth Arden的贈品,嘆Tea後順便去朗豪坊行下拎埋,方便。

夏日鑽白の「魅」下午茶
HK$548(兩位),HK$278(一位)
2022年7月11日至2022年9月30日
15:00–17:00

旺角太子道西193號帝京酒店1樓










沒有留言:

張貼留言