2022年7月1日 星期五

燈籠滷味 T.P.E. (威靈頓廣場)


放工約了Yan食飯,Yan推介了台灣過江龍滷味專門店-燈籠滷味,登陸香港已幾年,而且有數間分店,就腳之下係中環食,餐廳主打台式滷味,本身喜歡台灣野,必食呢。











餐廳面積頗大,有空間感,裝潢真係唔係講笑打卡之選,搶眼的霓虹燈及招牌,紅色的梳化,水泥牆貼上的海報及架上的擺設,帶點懷舊風味。下雨的7點時段,不太多人。



























餐牌,十分多選擇,好多都想試,見到有二人套餐,當中有想食的招牌菜,十分抵食,一於叫SET。

「嚐盡台灣」二人套餐,$288,有前菜+小食+蛋卷+主菜+甜品及飲品。

燈籠黑糖珍珠奶茶,偏甜。

台式香蒜腸,香口好味。

Shake Shake海苔鹽酥雞,竟然有得Shake Shake,鹽酥雞入口香脆幾惹味。



奶油芋泥肉鬆起司蛋餅,蛋餅餡料十足,好大件,蛋餅入口酥脆,芋泥香甜軟滑,配合肉鬆起司,口感十分豐富。

師大豐沛台灣王子麵,有雞翼、豬肚、蹄膀、甜不辣、麻吉燒、白蘿蔔、大豆皮、杏鮑菇、百頁豆腐及唐菜等,份量豐富,一次過試多款滷水款式,滷水入味,味道靠偏鹹,少許甜,王子麵好索汁,幾好味,雞翼、豬肚、蹄膀及麻吉燒幾正呢。

燈籠見你(冷),個名有詩意(同時又似超必名...)有芋圓、地瓜圓、仙草、芋泥、紅豆、紫米、燕麥、黑糖及花奶,材料十足,芋圓煙韌,口感豐富。

食物味道不俗,環境有特色,價格合理,有下次呢。

中環威靈頓街2-8號威靈頓廣場M88地舖










 

2 則留言: