2022年7月11日 星期一

Chill and Grill


假日約了友人一行3人出來食lunch relax下,揀了Chill and Grill ,大叔的愛取景之地,本身間餐廳都好靚,打卡之選。
















粉紅灰藍色的門面,有露天坐位,感覺寫意,餐廳內堂面積頗大,樓底高有空間感,裝潢以花為主題,花花牆紙,木牆身,感覺優雅,吊扇、水晶吊燈,充滿古典美。有個巨型的韆鞦,像個夢幻花園。



假日都有set lunch ,價格尚可。











餐牌,食物都幾多選擇。

HOCOLATE PEANUT BUTTER BANANA MIKESHAKE,$68,友人的。

CUCUMBER MOJITO,$58,味道太淡,薄荷味唔夠。
ORANGE STRAWBERRY SUMMER DRINK,$58,友人的。

精選全日早餐,$138。

 
牛油果醬溫泉蛋,呢個組合好夾,軟滑的牛油果醬配上澎湃的蛋汁口感豐富,牛油果獨特的香氣十分清新,麵包煙韌幾好味,兩件薯餅好飽肚,口感硬左少許,雜菇、煙肉、腸及吞拿魚等正常水準。

香燒鴨二重奏配煙肉焗豆及櫻桃醬(油封鴨腿,香煎鴨胸),$168,鴨腿鴨胸都有齊份量十足,油封鴨腿,面層有點焦,肉質緊實,味道鹹香帶點鴨羶味,伴櫻桃醬食中和鹹味,鴨胸大件香口幾好味。

美國頂級肉眼(300G),$268,夠大件,肉質軟嫩牛肉味濃,不俗。

餐廳有售賣蝴蝶酥。

食物正常水準,服務態度有禮,環境一流,坐得舒適打卡之選。

西環加多近街57號地舖







食飽行下隨意影(呢個位影過唔少次),RELAX的一天。
























2 則留言: