2022年7月18日 星期一

黑木堂


好耐冇去大角咀了,本身想去的餐廳竟然冇開><"!只好即搵其他野食,假日之下好多地方都FULL,上網搵到間日本野,食刺身丼同價格幾平,一於行去博下,行到去果陣時差不多兩點,唔太多人即有位坐。














小小的店子,裝潢甚有和風之感,居酒屋格局,以木系為主,木架上擺放了不少經典可樂樽,搶眼的玩具模型及小飾物,牆上掛有一些舊照片、掛畫及日式掛布,帶點日本懷舊之感,燈光柔和,坐得舒適。












餐牌,食物都幾多選擇,價格合理,有LUNCH SET,幾抵食。



波子汽水,跟餐+$14。

鮮奶三文魚湯,內有海帶及熟三文魚肉,湯味道似豆乳,不俗。
沙律,有櫻花蝦增添味道。

三文魚赤蝦海膽丼,$108,刺身及醋飯份量適中,赤蝦大隻爽口,三文魚正常水準,海膽鮮甜,味道不俗。

吞拿魚三文魚油甘魚丼,$98,友人的。

帆立貝蔥粒拖羅蓉丼,$108,友人的。

醬燒廣島蠔,$68,有4件,廣島蠔都幾大粒,唔會只係得醬多,同鮮味十足,醬燒之下口感及味道更豐富,抵食之選。

厚玉子燒,$38,得兩件,太少了,蛋口感唔好滑同軟,一般。

食物幾好,價格合理,坐得舒適,服務態度親切,下次有機再戰。

大角咀鐵樹街28號富多來商場一期地舖














 

2 則留言: