2021年8月22日 星期日

The Ground Kitchen

 


!假日同Yan係西環行下順便約食lunch,本身想去果間餐廳當日休息,不過都有幾手準備,即時搵左一間之前想去的餐廳-The Ground Kitchen,趁今次可去了。
行到水街,好快見到,因為搶眼,充滿歐陸風情的藍色門面。
大約14:30到去到,幸好仲有lunch set,呢個時間唔算太多人,可享受一個寧靜的下午。










小小的店子,白色牆身、藍白花紋瓷磚、梳化椅及雲石枱,感覺雅緻,盆栽及葉藤佈置有著小清新之感,牆上的食鬼增添了可愛呢。
我們二人坐窗邊的位置,小小的陽光透射及景緻,感覺舒適。



3 Course Lunch Set(餐湯+主菜+花茶)。
一場來到,加錢食埋甜品及轉特飲。





蕃茄碎肉雜菜清湯,都幾多肉碎,清清地的湯。

Galaxy Fantasy(Soda),跟餐價$38,碟豆花檸檬蜜‧自家漬,賣相太靚了!味道酸酸甜甜好清爽。
Berries Blast(Soda),跟餐價$38,草莓蔓越莓特飲,Yan的。



海膽芝士煙肉卡邦尼長通粉,$188,賣相精美,長通粉口感煙韌,每啖都有好豐富的海膽汁,味道濃郁鮮味,好美味。

蟹肉南瓜意大利飯,$198,蟹肉份量十足,意大利飯軟硬適中,好多醬汁味道香甜口感creamy,幾好味呢。

Tiramisu,跟餐+$48,口感軟滑,香醇咖啡味,不俗呢。

食物味道不俗,價格合理,坐得幾舒服,服務態度幾好,下次有機要再來。

西環西營盤水街47號地舖























2 則留言: