2021年8月11日 星期三

旮旯

 


久聞元朗的旮旯卷蛋十分出名,一直想去試下但又冇時間去...到有時間去已經就快結業><",請假去了一轉,因為甜品是15:00才供應,於是14:45到去到,已經有人龍,同卷蛋售罄,尚餘少量甜品,雖然好可惜,但一場來到,更係照幫襯,支持下都好,排隊時店員比menu大家揀定及落單,同不停update仲有咩甜品唔洗大家白等,都幾細心,等左大約40分鐘有位。







小小的店子,木系為主調,有自助斟水,食甜品呢樣野都幾需要。







餐牌都好精美。






葛餅,$28,要了雙拼抹茶及黑芝麻,必食甜品之一,好彩仲有,面層是滿滿的抹茶粉及黑芝麻粉,味道濃厚,口感柔軟清爽,配上黑糖蜜及煉奶食更香甜美味。

麥提莎糯米糍,$32,本身想要雙拼抹茶及黑芝麻,但只剩下黑芝麻,照試下,黑芝麻濃郁,口感糯軟,不過入面粒麥提莎有少許通風的口感。

茶餅,$32,抹茶皮紅豆餡,抹茶皮口感煙韌糯軟,抹茶味濃郁,滿滿的紅豆內餡,味道香甜,不俗呢。

餡料十足。


大家都要抹茶鮮奶。


日本茶道‧抹茶鮮奶,$68。

見到茶筅,就知係茶藝的體驗,店員細心講解如何享用(餐牌亦有教學),都幾有樂趣,倒入牛奶,用茶筅以M字刷茶張其融合至起泡沫,手勢差之下唔多泡沫....抹茶味唔太濃,奶味重,如唔夠甜可倒入煉奶。

甜品味道不俗,服務態度有禮貌,支持小店,唔知之後有冇網店或搬去其他地方,要上網留意下了。

元朗裕榮徑11號好旺洋樓地下16號舖













2 則留言: