2021年8月14日 星期六

Sleepless

 

7月的某日,放工約了4人食飯,Friday的銅記,毫無疑問多人,揀了最多野食的希雲街,想去果間實在太多人了,於是轉場,經過Sleepless,前身為Cafe R&C,果時幫襯過幾次,已公仔拉花咖啡出名,黃店,必支持,剛好下一張有4人位,等左唔係好耐就可入去了。








裝潢依然,型格的小店,搶眼的LOGO霓虹燈,今次可坐梳化位了,坐個有點迫但感覺自成一角更自在。





















餐牌,拉花咖啡,公仔及味道都有好多選擇,見有RYAN公仔好可愛,即揀左了。

Pineapple coconut soda,$58,小機的,感覺好清新。

Hojicha Latte,$52,田會長的,無臉男拉花,好型呀。



VANILLA RYAN LATTE,$58,我同KING都係要呢款,好正係個表情唔一樣,太窩心了~!咖啡口感綿密,味道香甜,微淡咖啡味。

French fries,$48,熱騰騰的粗薯條,香脆可口,配上黑松露醬更美味。

ASARI CLAMS LINGUINE,$118,蜆肉份量適中,扁意粉軟硬適中,食落有鮮味,味道不俗。

PORCINI MUSHROOM & GRILLED CHICKEN RISOTTO,$128,小機的,雞扒份量十足。

ALL DAY BREAKFAST,$138,田會長的,有牛油果好吸引呢,但冇影到相。

拉花咖啡賣相精美味道不俗,食物都幾好,支持小店。

銅鑼灣希雲街22-24號地舖



當日去撐下。






















2 則留言: