2019年10月27日 星期日

一起果醬

放工約了友人到尖沙咀食飯,重遊舊地一起果醬,良心小店,因為預左好多人之下訂定位先(每位最低消費$150),準時去到都要等一陣先入到,果然好受歡迎呢,以果醬為主題的店子,主打手工果醬,以不同果醬來配搭菜式,甚有特色。






 依然的湖水藍的門面有著小清新之感,今日的,別具意義。











內堂何其壯觀的連儂牆。

餐具籃內有Memo紙及筆。







之前為果醬九宮格多士而來,今次決定食Set dinner,有沙律、湯、主菜及甜品。

桂花雪梨茶,跟餐飲品半價,$18,友人的。
玫瑰蘋果茶,跟餐飲品半價,$18,味道香甜,有淡淡的玫瑰花香味。

田園沙律配熱情果油醋汁,田園沙律配合熱情果油醋汁的酸甜果香,清新好味。

雜菜湯,好足料。

慢煮黑毛豬扒配肉桂蘋果汁,$229,肉質軟腍,酸酸甜甜的肉桂蘋果汁令味道更有層次,美味。

慢煮厚切安格斯西冷扒配玫瑰蘋果汁,$239,肉質鮮嫩牛味濃,配合清甜帶花香的醬汁,味道更豐富。

伴菜都好味。

芝士蛋糕,是日甜品,味道濃郁,質感柔滑細緻,幾好味呢。

食物有水準,服務態度有禮貌,價格合理,坐得舒適,支持小店。

尖沙咀松山道15-17號地下D舖




2 則留言:

  1. 哩個好耐之前幫襯過,環境、食物同服務都唔錯呀

    回覆刪除