2019年10月22日 星期二

壽司郎

又一間日本過江龍餐廳進駐香港,平價回轉壽司店スシロー ,去日本時冇幫襯過,再加上太耐冇食壽司,今次可食返夠本,當然,過江龍平民價又係壽司,一定深受歡迎爆多人,第一時間睇下有冇得book,要用壽司郎apps先可以book位,但未來的2個月都full晒,又好想食,於是便決定早起身做第一批食客,等佢開門,餐廳開11:00,10:30去到,已有人排梗,實在太瘋狂了。






差不多11:00,餐廳比大家上去取票。

我地都算排得前,好快入到去。

餐廳面積頗大,木系為主,感覺柔和,有吧枱及方枱(卡位),吧枱每兩位之間都有隔板隔著,感覺有私人空間,而且位子尚算寬闊,坐得尚算舒適。

坐的位置。

入坐時,店員會講解一下細節,一小時用膳時間。





迴轉壽司,大同小異的格局,都講下,上層的輸送帶是order 的壽司專用,下層的就迴轉壽司自己取。

有醬油、甜豉油及柑橘醋等。



iPad 落單。



握壽司價格分:紅($12)、銀($17)、金($22)及黑碟($27)。
另有其他小食及甜品。

Order的壽司。

いただきます

炙燒三文魚腩,$12,第一碟未諗到食咩,叫住碟三文魚腩先,尚算肥美。

赤蝦,$12,好大隻蝦,爽口,幾鮮甜。

蔥花吞拿魚魚軍艦,$12,竟然只係平價,吞拿魚碎油潤柔軟又香口,美味。

蟹膏軍艦,$12,份量適中,蟹膏有鮮味,但味道略鹹。

壽喜燒牛排,$12,好奇試下,牛排好薄同小小的一片,好肥下都幾油,有濃厚的壽喜燒味。

長鰭吞拿魚,$12,肉質柔軟。

厚切三文魚,$17,尚算厚切,都幾肥美。

日本產帆立貝,$17,雖然唔算好鮮甜,但呢個價,當滿足下。

海膽海苔包,$17,見到有海膽,必食,味道唔算太鮮甜,比較澀,但呢個價冇投訴嘅。

炸水牛芝士,$17,入口脆有拉絲,味道普通。

極上鰻魚,$22,好大件鰻魚,口感唔算好軟嫩,味道甘甜都不俗。



有得儲印花換公仔。

食物味道幾好,主要係抵食,服務態度不俗,不只係1小時用餐比較趕,一字記之曰平,食壽司,有選擇,唔洗去定一間,壽司郎嘅出現,令大家又多一個選擇。

佐敦彌敦道348號彌敦坊UG樓






















沒有留言:

張貼留言