2019年10月23日 星期三

雄記美食

一個人的lunch,又係時候試下新野,最近食飯都有一個新指標,你懂的,今次去的良心小店,招牌懷舊牛什、豬裝骨粥及蝦米腸粉等地道小食,我地呢班打公仔,彈性食飯時間,一於去食下午茶,店子位於食肆林立的街道,綠色的門面都幾搶眼好易搵。













小小的店子,燈光明亮,有電視睇,牛什粥粉麵招牌及一些擺設,帶有懷舊之感,牆上兩層木架擺放了多款模型及玩具,十分觸目,但最令人關注的,當然是牆上的文宣張貼,播放著願榮光歸香港歌曲。



見到下午茶,都幾抵食,本身叫想要喳咋+香煎蝦米腸粉,但腸粉太受歡迎賣晒了。

之後見到另一個餐牌﹐見咖喱牛腩幾吸引,一於叫呢個試下。

咖喱牛腩撈麵﹐$45,牛腩份量適中,肉質軟腍鬆化,細細粒薯仔食得方便,而撈麵及咖喱份量頗多,麵條幼身爽彈,每啖撈麵都食到滿滿的咖喱好滿足,咖喱味道濃郁少許辣,味道不俗呢。

食物味道幾好,老板娘好nice~ 下次一定要試香煎蝦米腸粉呢。

灣仔克街6號廣生行大廈B座地下B2號舖







沒有留言:

張貼留言