2019年8月5日 星期一

泰贊-創意泰餐廳 So Thai So Good

上次挑機激安之殿堂失敗左(實在太多人了要排隊⋯不安之殿堂です)而加過左一排應少人左,決定再挑戰,順便係尖咀食埋飯,想去的cafe full左,唔想行太遠係美麗華到搵食,揀左呢間新派泰菜,之前幫襯過青衣分店,果時係食甜品,今次係尖咀,可真正試下了,晚飯時段等位就梗,3人,大約20分鐘有位。






餐廳面積頗大,裝潢以藍白色為主,暖色的燈光,感覺柔和,坐得尚算舒適,但環境較嘈雜。











餐牌,都幾多選擇(影唔齊),見有冬蔭功海鮮薄餅咁特別,一於試下。

石榴乳酪soda,$40,淡香的石榴味,夏天似爽呀。

提子乳酪soda,$40,田會長的。

芒果乳酪soda,$40,KING的。

椰汁雞湯,$50,椰香味濃,微辣,有菇、車厘茄及雞肉等,味道不俗。

燒菠蘿、青瓜、車厘茄沙律,$65,燒菠蘿香甜,沙律菜味道酸酸地,清新又開胃。

小食拼盤,$160,有蝦餅、雞翼、春卷、薯條及沙嗲串燒,蝦餅香脆彈牙,但蝦味不濃,雞翼及沙嗲串燒惹味,春卷味道普通。

冬蔭功海鮮薄餅,$125,薄餅厚身,海鮮足料,味道濃郁惹味,但唔多覺有冬蔭功味,亦唔太辣,如果當普通海鮮薄餅食都算好味。

食物味道不俗,價格中位,環境比較嘈,服務態度正常。

尖沙咀彌敦道132號美麗華廣場一期1樓105號舖
















沒有留言:

張貼留言