2019年8月5日 星期一

創意廚房

晚上轉折之下來到荃灣,順便食埋飯,本身想食果間拉麵有排排唔知要等幾耐,心灰意冷之下荃灣之友推介了一間台式自家制風味餐廳,話幾好味又抵食,個老闆仲要好過癮,反而好奇左個老闆有幾過癮(竟然)之下去食了,去到富利達中心果頭搵左陣見到間店,門面看似豪不起眼,但其實內有乾坤。





大約8點多時段,唔算太多人,小小的店子,長方形格局一目了然,簡約實用設計,牆上貼有食物相、餐牌、一些可愛的小佈置擺設及樂器(唔通有表演?),簡單得來有心思,有自助加料及斟水區,又有電視睇,好自在,有種家的感覺。





餐牌,都幾多選擇,價格都比較平。

坐底點左野食,老闆好親切,問要唔要湯,係愛心湯,講野好攪笑,有時仲會來吹下水。

蕃茄南瓜湯,是日晚餐靚湯,竟然有湯飲,太窩心了,味道酸酸甜甜,內有蕃茄及瘦肉,好足料,普通但又好飲呢種感覺.......係愛呀哈利。

珍珠奶茶,飯麵送特飲一杯,奶茶甜度適中,珍珠煙韌,味道不俗。

醬燒豬頸肉燥飯,$48,見幾特別即試下,豬頸肉及肉燥份量多,一片片差不多正方形的豬頸肉食得方便,口感有點似串燒,醬汁豐富似沙嗲,配合肉燥,每啖都香口惹味幾好食,既是台式又有東南亞家味道,果然有創意,冇改錯名。

物味道不俗,仲要好抵食,$48有飯有珍奶有湯,環境感覺舒服,老闆親切,內人情味,下次會再來呀。

荃灣德海街18號富利達中心地下B舖



沒有留言:

張貼留言