2019年5月12日 星期日

三河屋

4月份的星期六,下雨天,因睇戲之下來到紅磡(Firday尋尋覓覓之下終於搵到一間戲院仲有2位同有平飛預售的懷舊戲院),咁就順便係果頭食埋飯先入場,同戲院相近的有間出名食鰻魚飯的店子三河屋(記得在幾年前曾幫襯過佢個fd尾張屋)差不多轉個彎就係,實在太方便了。


店子有落場時間,6:00後再開營業,我地就6:00多去食,呢個時段,唔太多人,內堂不大,裝潢實用的簡潔,服務上有人情味的街坊小店。











餐牌,除了招牌鰻魚飯,還有其他吸引的日食,但初到貴境,一於試下招牌貨。

share食。

鰻魚飯付送的麵豉湯,味道清清地有麵豉香味,唔會太鹹。

鰻魚飯,$88,好大件又肥厚的鰻魚,口感軟嫩,味道甘香,好味,如果可多點鰻魚汁撈飯會更好味。

吉列豬扒北海道忌廉飯,$58,友人以前是常客,多是食鰻魚飯,今次試新野叫了呢個,北海道忌廉醬汁十分豐富,食落是香甜的粟米味,幾好食,果然個汁先係賣點,炸豬扒入口香脆,味道唔算太好食但正常水準。

鰻魚飯美味,有機來再食。

紅磡寶其利街165-167號寶安樓C1-D及E地舖

Avengers 4。






沒有留言:

張貼留言