2018年12月2日 星期日

福岡之旅Hea Hea 窮遊 Day6-福岡機場國際線 DUTY FREE SHOP



歡樂時光過得特別快,係福岡玩左5日,要返港了,大約10:00從酒店check out,hea左陣搭車去機場了。



今次由國內線搭接駁巴士到國際線。



到了國際線,棍磅下行李有幾重,見除了磅之外,有部機專人幫你磅又scan有咩唔可上機。

福岡機場必買之手信,博多のごはん辛子明太子味,好大的廣告,堅出名呀。

見要雪藏,都幾煩,因為咁未去到免稅店,唔好買住。

ぎおん亭 福岡空港店
地址:〒812-0851 福岡市博多区青木739 福岡空港国際線旅客ターミナルビル4F

周圍行下之後又搵食,見賣相幾吸引揀了這店,以吉列豬排出名,職員安排我們坐可見到行李的位置,好窩心呀。





見到和食好吸引,試下了,友人要咖喱吉列豬排。

前菜,漬物。

華膳,¥1650,賣相精美,份量豐富。

壽司,正常水準。

蕎麥麵,份量不少。
天婦羅,口感香脆,炸得乾身,幾好味呀。
小钵,炸野菜雞卷,口感鬆化,味道不俗。

味噌湯。
茶碗蒸,熱騰騰,口感滑溜 ,鮮甜味道,幾好味呀。

日式甜點,蕨餅及甜薯,味道普通。

明太子玉子燒,¥650,見有明太子即想試,幾好味呀。

Check in 後,入到去見到DUTY FREE SHOP,係時候掃手信了。

好多明太子醬及明太子,付送雪袋,因為太怕路途遠會變壞,只買了幾支。

東京香蕉雖然大家食過n次,但見期間限定好可愛,仲要係牛奶咖啡味,又買左了。







又買ROYCE',因太平了。

不同口味的Kit kat。

之後去711,都有不少手信。

博多もつ鍋 おおやま!



上機了~~~係窗外見到另一架飛機。

後記:
福岡都係一個不俗的旅行地點,比較寧靜純樸,感覺輕鬆的地方,景點比想像中有意思,而且好靚,食物都好味~同人們十分友善(之前去大阪都有,但今次見的更多)。

係由布院時,有個小朋友(遊客)同家人失散左坐係地下,之後有幾個日本人留下照顧佢及不停幫手搵其家人,問經過的人(主要問遊客,睇下有冇同國家的人可幫手溝通等),之後好在搵到呀。

係天神街上好多派傳單,見我地拎住手機開MAP搵地方(可能個樣好迷網),之後主動問去邊,再示提咩方向點去(日文+英文+身體語言),太好人了。

係柳川,有不少親切的老人家會撩傾計,如識日文就好了。

HEA遊成日人都relax左,又再投入工作~thank同事及朋友們的推介同資料呀~~~~!




2 則留言: