2018年12月2日 星期日

緣蝦壹麵

晚上約了友人食飯同比手信,方便之下約了係旺角食,今次係T.O.P This is Our Place食飯,比較新的商場,行就行過,只知好多新食肆,但未係呢到食過野,今次可一試了。








內堂尚算大,有空間感,見有大枱、小枱及卡位,大夥人都可一齊來食了,不過我地今次2人呀。





MENU。

菠蘿沙冰,$48,好大杯,菠蘿味清香,食濃郁的拉麵之下,飲呢杯好解喝呀。

緣蝦壹麵,$128,蝦湯拉麵,有半隻波士頓龍蝦、海蝦、蜆、青口和魷魚筒等,十分豐富的材料,龍蝦多肉,幾好味,配上自家製的參巴醬,味道更香口濃郁,湯底味道鹹香濃厚夠鮮味,拉麵彈牙,水準不俗呀。

半隻波士頓龍蝦好巨型呀。

食物不俗,服務幾好,蝦湯拉麵份量好多,女子有機食唔晒,下次再來可叫一個麵幾款小食呀。

旺角彌敦道700號T.O.P This is Our Place 4樓406-408號舖


沒有留言:

張貼留言