2018年11月9日 星期五

福岡之旅Hea Hea 窮遊Day1-天神valie酒店

11月1-6日之時,又係Hea遊的時候,今次2人去福岡,主要係未去過想去睇下,因病後精神好差,唔去咁多地方了,hea下relax抖下都好。



又係坐廉航了。

12:50-17:10,3小時多,係飛機上最好係睡或plan行程。

到福岡,影下相。

據了解,機場1樓TISCO旅行情報中心,都有PASS買,但冇得即時劃位,於是直接去到博多一次過整好了。

國際線地圖。

出門口便有接駁交通工具出市區。

出市區,可搭巴士或地下鐵,而地下鐵在國內線。

我們酒店在天神,先從國際線搭接駁巴士到國內線。
搭1號,到國內線再去地下鐵。

落車,見到地下鐵福岡空港駅。



福岡空港駅----地鐵空港線)5站----->天神(12分)(¥260)



到天神駅,我們要從5號出口出去,因呢個出口先有升降機,有行李之下要用了。

PARCO新館,搭升降機到1F。

1F門口。

見到呢個牌,向酒店出發。

PARCO新館去酒店地圖,直行好方便呀。

見到シティ18天神ビル及 肥後天神宝ビル ,入中間的小巷。

有肥後銀行做標記。

天神valie酒店 (valie hotel tenjin)
地址: 2 Chome-8-12 Daimyo, Chuo Ward, Fukuoka, Fukuoka Prefecture 810-0041日本







酒店係用鎖匙,出出入入離開酒店範圍時,都要交抵鎖匙比酒店KEEP。



小小的房子,睇落幾骨緻,感覺柔和,床單咁皺因為我們檢查過下,見有少許灰塵......。



小小的電視。





衣櫃。





檢查後,格局幾好,但毛巾及床單有點灰塵,清潔度唔太好,位置交通方便,尚可之選的酒店。

放抵行李又出去了,向博多出發,主要去買pass同食飯,又搭地下鐵,經過天神地下街,似乎都幾多野睇呀。

1/11(四)行程:天神valie酒店/北九州三日卷/博多牛腸鍋
出發12:20-17:10
-天神valie酒店
-博多JR站2-3綠窗口(7:00 23:00)
-北九州3日卷(2-4/11)
-博多牛腸鍋





2 則留言: