2018年5月22日 星期二

La Terrazza Bar & Grill

5月之星Yan的生日飯,想搵一間有特色的餐廳,想起沙田有間天台餐廳,環境優美,食物評價不俗,位置在沙田大會堂天台,咁大個地標容易搵,一於呢間,訂了兩位。


上到餐廳的天台花園,感覺環境寧靜、空曠,戶外除了餐枱椅外,還設有梳化座及吊椅,係到坐下飲杯野,有休閒寫意之感。



梳化座。

吊椅,玩下先。

餐廳位置,因為天氣太熱,我們選擇在室內。



餐廳內堂,裝潢是歐陸式的設計,純白色的牆身,落地玻璃,水晶吊燈,雲石枱及木椅,感覺簡約清雅。





Dinner set。

冰蘋果茶,淡淡的蘋果味,係咁天氣之下飲更清涼。

橄欖油及意大利黑醋。

自家製麵包,白色麵包,都幾好食,配上橄欖油及意大利黑醋伴食,味道不俗。

蘑菇湯,味道正常水準。

美國黑毛安格斯肉眼牛扒(12安士)伴時蔬配燒汁,$268。

肉眼牛扒,賣相好吸引,而且好大件有份量,肉質有嚼勁,但牛肉味不算太濃。

伴菜有蛋餅及薯角,好豐富,蛋餅口感鬆軟,味道不俗。

Cheese cake,跟餐加$30,芝士味濃郁,口感幼滑,味道不俗。

環境十分舒適又有特色,食物味道不俗,價格合理,服務態度幾好,下次有機再戰呀。

沙田源禾路1號沙田大會堂天台花園










沒有留言:

張貼留言