2016年10月10日 星期一

Knockbox Coffee Company

悠閒的星期六下午,當然要學懂享受悠閒的事情,最好就係搵間小小的cafe嘆啡食好野,去到黑布街找了一家店子,綠色的門面,十分搶眼。





面積小小的店子,環境一目了然,白色牆身、不修飾的石屎地、木系枱椅,感覺簡約寫意,柔和的燈光,有relax feel。




MENU。








Cappuccino,$38,拉花好靚呀,咖啡味道濃郁,夠香滑,真不俗呢。


Flat White,$38,友人的。


All Day Breakfast,$100,All Day Breakfast,$100,有香腸,蘑菇,炒蛋,薯餅,茄汁焗豆,煙肉,蕃茄,多士及沙律等,十分豐富,炒蛋幾好味,不過份量較少,其他味道正常水準。


Citrus Delight,$60,咖啡豆窩夫,有特色的賣相,窩夫微熱,口感外脆內軟,據聞窩夫內加入檸檬皮碎,但又唔多覺有檸檬皮的味道,只覺微甜,有蜜糖及espresso伴食,好特別的配搭,窩夫淋上蜜糖後浸一浸咖啡,加上香草雪糕一齊食,味道甜甜地又有咖啡香味,幾好食呀。

食物有水準又有創意,咖啡是王道,下次會再來呀。

旺角黑布街21號地下






2 則留言: