2016年10月6日 星期四

牛扒先生

同友人到青衣城食飯,假日的晚上周圍都要等位,見呢間比較少人等,睇menu又幾岩食,於是等呢間了,等左15分鐘到有位了。






餐廳是型格設計,內堂面積頗大,樓底高,坐的是梳化等,都幾舒服呀。


牛的部位圖。




4 course set:有頭盤+餐湯+主菜+甜品 +咖啡或茶。


餐包,見到每枱有,但我地又遲遲未有,原來忘了比我地....麵包份量多,白色麵包口感煙韌,配上牛油更好味呀。


風乾腿配蜜瓜,頭盤,鍾情這個組合,可惜是用的蜜瓜而不是哈蜜瓜,蜜瓜味道偏淡不夠甜,風乾腿鹹香,沙律菜新鮮,味道清新。


煙三文魚沙律柚子汁,友人的。


意大利牛肝菌野菌湯,味道十分濃郁,有好香的野菌味,口感稠身,不俗呀。


烤芝士雞卷·半熟蛋·野菌意大利飯,$198,野菌意大利飯口感creamy,野菌味濃郁,芝士味份量多,雞肉惹味。


美國西北大牧場優級西冷牛扒,$288。


餐廳以牛作招牌,一於試下呢到的牛扒,外層有焦香味道,肉質鮮嫩,牛肉味濃,果然幾好味呀。


朱古力慕絲蛋糕,主廚精選甜品,口感軟滑,有好香的朱古力,唔太甜,幾好味呀。


流心朱古力蛋糕配特級雪糕,跟餐加+$25。


見到心太軟即想食,微熱的蛋糕,黑朱古力味濃郁,入面的朱古力醬不算澎湃,正常水準。


熱咖啡,正常水準。

食物味到不俗,坐得幾舒服,但價格偏貴,服務上有好多甩漏,可能是因為太多人了不夠人手。

青衣青敬路33號青衣城地下G03A號舖







沒有留言:

張貼留言