2016年4月24日 星期日

Chibee Chicken and Beer

又是每月一餐的時候,4人今次揀左食韓國炸雞,個公仔好得意,想起了某個韓星,因為冇得BOOK位,大家要早點去等位呀。






等位時順便睇食咩好,有好多野都刪左,選擇得返好少呀。


面積不太大,環境昏暗,有點酒吧的感覺,大電視放著韓國MV呢。


Hite韓國啤酒,$34,炸雞最好的伴侶,就是啤酒。


忌廉羅勒香蒜炸雞,$178,賣相好`吸引,像火鍋一樣。


 炸雞份量適中。


像火鍋的忌廉羅勒香蒜醬。


試了一件原味炸雞,入口香脆,雞肉尚算嫩滑,口感濕潤唔乾,幾好味,伴上忌廉羅勒香蒜醬,味道更加香口。


伴菜有醃蘿蔔及沙律菜,酸酸地幾醒胃,中和返炸雞的油膩。

泡菜薯條,$56,薯條冇咩特別,好似m記,中間的芝士醬幾好味,碟薯條要食到落底先食到少許泡菜味,味道整得唔夠勻循呀。


卡邦尼年糕,$108,濃郁的卡邦尼汁配上煙韌的年糕,味道都夾得來,幾好味呀。


鐵板芝士辣雞,$98,淡淡的芝士味,辣雞口感十分鬆化,有點似五香肉丁的感覺,味道香口又好辣呀。


CHIBEE拉麵,$65,濃底香濃帶辣,有點像辛辣麵,味道普通呀。

整體味道不俗,價格尚可,服務態度一般呀。


銅鑼灣軒尼詩道499號永光商業大廈7樓




沒有留言:

張貼留言