2016年4月23日 星期六

三清洞摩西

放工3人去食飯,聽友人介紹呢個店子抵食又幾好味,一於去試下,7點幾去到,已經好多人等位了,等半小時便有位了。






店子都算大,裝潢簡約,,但坐位有點擠迫。


因為是三人,要選三款年糕鍋。


揀了三款年糕鍋,芝士、海鮮及烤肉,每個$78,+拉麵$25+配料紫菜圈$18及芝士炒飯$35。


年糕鍋,芝士、海鮮及烤肉年糕鍋。



年糕鍋十分足料,海鮮有墨魚、青口、魚餅等,牛肉份量多,芝士不太濃,洋蔥、椰菜、拉麵及年糕入晒味,甜辣的味道,幾好食呀。


醃蘿白,爽口醒胃, 紫菜圈,$18,外層酥脆,紫菜包住甪韓國粉絲,配上甜辣的濃湯幾好味呀。


芝士炒飯,$35,每啖都充滿了紫菜及芝士,口感豐富,香口又惹味呀。


食物幾好味,尚算抵食,但環境擠迫,在等位時無意間聽到有客人同店員有小小爭執,好像是安排位子及訂位出現混亂,呢點的確要改善一下呢。


銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心1樓












沒有留言:

張貼留言