2015年12月2日 星期三

壹火鍋

又是每月一餐的時候,天氣凍左,一於去打邊爐,友人介紹呢間,揀了剌身海鮮放題,每位$189,任食2小時,book 4 位,8:30呀。




店內面積尚算大,位子看似密密麻麻,但坐起上來都有空間,如果能坐到卡位就更好了。


混醬之地方。


飲品。




混醬先。


打邊爐的食物上都幾多選擇。


刺身。


先來一個刺身拼盤,枝花領到成個賣相都好靚,甜蝦鮮甜,三文魚不俗,其他的刺身正常水準。


要了香茜皮蛋湯底同骨膠豚骨湯,兩個湯底都唔算太濃,普通呀。


雪花肥牛,口感比較鞋,一般呀。


午餐肉、火灸芝心丸、黃金麻吉燒、蟹爪肉棒、牛丸、魚豆腐、芝士腸、豆卜及腐竹等,好多款式呀,麻吉燒是魚片包年糕,煙煙韌韌口感不俗,火灸芝心丸好多芝士餡幾好味。


火灸芝心丸同黃金麻吉燒即encore。


鮮鵝腸、花膠、雞子、墨魚鬚、黃鱔片及帆立貝,鮮鵝腸夠爽口,花膠似是豬皮,墨魚鬚好大舊,口感好腍呀。


生蠔,有蠔食即覺得好抵,不過味道腥左點呀。


青森黑豚肉片,正常味道。


炸魚皮。


響鈴,必食呀。


粉絲。


生菜、年糕及粟米,年糕不俗呀。


飲左唔少野呀。



甜品是雪糕及雪米糍。

整體來講都算幾抵食,有刺身有得打邊爐滿足晒,食物正常水準,都幾多選擇呀。

旺角西洋菜街1號兆萬中心16樓





沒有留言:

張貼留言