2015年11月9日 星期一

Dabyida Restaurant and Bar

記得年頭在這裡食過生日飯,喜歡這裡的食物及氣氛,想再戰好耐,趁呢個悠閒的星期日,又踏足呀,今次不是晚餐,而是食Tea呢。






裝潢是依舊的尚高型格路線,不同的是格局,位子變動了,可能是迎合tea time,這個變動感覺更寬敞,更有空間感呢。


闊大的灰銀色梳化,是我最喜歡的,坐得十分舒適。


Tea buffet,有自助沙律及甜品吧,再加一個主菜同餐品,有A-D主菜選擇。


自助沙律及甜品吧,都幾多野食呀。


麵包及沙律。


肉類。


甜品,有馬卡龍好吸引呀。


要了巴馬火腿、沙律及水牛芝士蕃茄,每樣試少許,幾都新鮮,味道不俗,個人特別喜歡水牛芝士蕃茄,淡淡水牛芝士配蕃茄,好fresh呀。


友人的沙律。


傳統蕃茄芝士比薩,$148,薄身的比薩餅底,口感香脆,有點似餅乾,味道濃郁,幾好味呀。


糖醋蒜油香煎鵝肝,$268,估唔到有兩件,仲要幾大件,肥厚的鵝肝,外層香脆,口感油潤細膩,味道甘香,配上糖醋蒜油,酸酸甜甜,好味呀。


甜品吧,要了幾款甜品,每件都是細細件的,可試多款,要了抹茶朱古力蛋糕、tiramisu、馬卡龍、士多啤梨及芒果慕絲,tiramisu比較好味,其他正常水準。


咖啡,香濃的咖啡味,不俗呀。


$200-300有自助沙律及甜品吧+主菜,都幾抵食,環境坐得好舒服,而且比較寧靜,有種relax的感覺呀。


尖沙咀棉登徑5-6號舖地下





沒有留言:

張貼留言