2015年11月19日 星期四

銀杏館

去參觀饒宗頤文化館,除左賞荷花之外,當然要去銀杏館啦,銀杏館,是一間別具意義的餐廳,提供長者就業機會,關注社會,主打健康飲食及素食。




餐廳內有售賣健康食品。


侍應多是長者,態度親切。




裝潢以木色為主,白色的磚牆,木色的枱椅,架上擺放了酒類、盆栽及中西小擺設,有點似懷舊西餐廳,我們坐近窗位置,中午段時,陽光透過窗照進來,感覺柔和坐得舒適。




午市時段,會送埋自助沙律吧。




午餐有中式及西式選擇。






自助沙律吧。


香橙甘荀湯,好特別,甘荀味濃,味道不俗,配上脆口餅條更好味呀。


要了粟米、牛油豆、蕃茄及蔬菜等,據聞部分是出自於有機農莊,都幾新鮮呢。


友人的沙律。


芝士雜菌配薯角,$62,份量頗多,而且比較大件,熱辣辣的薯角,香脆可口,芝士味不算太濃郁,但味道不俗。


懷舊叉燒咸蛋三色飯,$59,搶眼的公雞碗,見到叉燒飯,不禁想起黯然消魂飯呀。


有份量的一碗飯,好多叉燒呀,仲要加埋咸蛋,兩個女子SHARE食都得,每塊叉燒都是厚切,比較偏瘦,口感鬆化,幾好味,用的是糙米飯,好健康,而且口感不太硬,撈埋咸蛋飯好正呀。


加$10有飲品,要了香茅茶,味道好似碌柚葉呀。

食得比較健康,坐得十分舒適,而且有意義概念,會多支持呀。


荔枝角青山道800號饒宗頤文化館




6 則留言:

  1. 我上次去到因為無訂位所以食唔到 :(
    希望下次有機會去試啦!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 果日去都好多人呀,只係咁岩有位,原來有得訂位~好方便呀~

      刪除
  2. Morita tin tin,
    -啲食物都唔錯. 服務員雖然大年紀, 但經驗多,仲做得好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~有經驗服務又好,有種親切感~

      刪除