2014年11月6日 星期四

A Little Bit Restaurant

上次去元朗果間食感覺好好味,今次幫襯大埔的分店,位置原來是太和,比較寧靜的地方。




相比之下,面積比較大,裝修亦花了不少心思,牆畫好得意,原來寫了店名呢。




不少的盆栽。


也擺放了不少精品。


有部相機的擺設。


除左 all day breakfast,仲有意粉、法包及甜品等,每款食物+$15可以有一杯飲品或餐湯。


焦糖咖啡,好可愛的拉花,香咖啡味,不太甜,味道不俗。


南瓜湯,好大碗,濃郁的南瓜味,口感不太杰,都不俗。


芒果奶昔,賣相好吸引。


egg benedict,$65,今次試下呢個先,餡是水煮蛋、煙三文魚及煙火腿,再配上秘製蛋醬,據聞個荷蘭醬好難整的,切開水煮蛋,好多流心蛋醬,味道豐富,太讚了。



A Little Graceful,$88,之前食過覺得好味又抵食,今次再encore呀,因為知份量好多,材料都是打孖上,可2人share食呀。


食物味道上兩間也差不多,咖啡就呢間香d,環境上都係呢間優勝,因為大間坐得舒服,下次可試意粉呀。



大埔太和路翠怡花園C座11A舖








沒有留言:

張貼留言