2013年5月4日 星期六

日本手信篇~

每次田會長同king去日本旅行,都會有手信收,太感謝了>3<~!仲要係我最like kitty and抹茶零食,太有我心了~~~~~!


櫻花抹茶味kit kat,係hk差唔多已經搵唔到期間限定盒裝kit kat了,而加見到真係即驚喜左呀。








一盒有三小包。


明治抹茶朱古力,有關西限定版。


好得意呀。




好濃抹茶味,兩款抹茶朱古力都好味呀。




田會長送既kitty化妝袋,好靚呀,日式花同kt圖案,加上黑色底,又靚又型呀,入面仲要有鏡,好實用呀。




king送既kitty必勝符,個kitty公仔好似磨菇呀,好得意呀。


仲有日本手信,collon 京都宇治抹茶卷同tokyo banana tree,thx~~~~~~~!








東京ばな奈「見ぃつけたっ」,幾出名既手信,之前收過豹紋,今次係原味,口感軟熟,香蕉味濃,好食呀。




collon 京都宇治抹茶卷,i like 抹茶呀,食落有好香既抹茶味,好食呀。






田會長既情人節小禮物,而加先記得post,好得意個呀kt,仲有個彎眼睛攪笑樣,仲有熊貓同瑞士蓮朱古力,thx>3<,唔捨得食呀。


之前應節整打朱古力,有黑朱古力味同抹茶味,不過感覺太甜唔送出去呀。


又整馬卡龍呀,喱次自己食左,真係好甜呀。

2 則留言: