2012年3月27日 星期二

Safety Stop~

同aeris去lunch,好耐冇一齊食呀,大家想試喱間好耐,於是就來試下了外面睇好寫意既感覺,好似cafe呀~!


入面就係西餐廳既feel,12點幾來到已經好多人,同原來好多都book左枱,好在咁岩有2人位,唔係就要轉場了~!


個牙簽筒好靚~!


set lunch,個價都幾貴,不過喱個環境同西廳之下都預左,要左E and F,兩個set,一齊share~!


蒜蓉包,味道一般~!


蕃茄湯,酸左少少~!


虎蝦海鮮意大利飯,賣杷的確唔錯,不過味道大般,好細隻虎蝦...仲要係得一隻,味道唔係好得,太鞋又冇乜鮮味,個意大利飯味道算係ok,不過質地太林冇乜咬口~!


紐西蘭西冷排焗薯,7成熟,肉質唔算韌,不過冇乜肉味,焗薯都係普通呀~!

綜合來講食物水準一般加上偏貴,環境就幾靚既,服務態度都ok~!

西環西營盤水街39號偉安樓低層地下

沒有留言:

張貼留言