2012年3月21日 星期三

貴花甜糖水甜品專門店~

4人飯後又去左食甜品,唔去食邊間好之下又去左貴花甜了,夜晚去食果然係好多人,d位擺到出面,記得佢上次既火熖雪山雪糕都唔錯,於是今次又食了,有3款唔同既雪糕揀,要左薄荷朱古力~!


最like就係佢喱一幕,倒橙酒加火燒,成個火山呀~~~!

特級酒香火焰雪山雪糕,入口軟綿又香橙酒味,加上入面係薄荷朱古力雪糕特別透心涼感覺好正,底層係朱古力蛋糕,口感鬆軟,幾好味,d泡芙因為沾上橙酒,食落都幾勁橙酒味,好正呀~!

醉人酒心朱古力心太軟,我地成班都係心太軟FANS呀,SO必食~!

喱款心太軟有少少唔同,加入左白蘭地,食落有濃郁既朱古力之餘亦有少少酒味,唔錯,配上雪糕一冷一熱既口感好正~!

食左濃郁既心太軟之後,又食返D解渴既甜點,芒果冰,味道清甜,加上有爆珠等配料有D咬口唔錯,芒果都幾甜果下正~!
喱間都幾多酒味既甜品,款式都幾多,唔錯呀~!


油麻地砵蘭街6號地下

周圍影下相~!

沒有留言:

張貼留言