2010年9月24日 星期五

牛餅爺爺點心專門店~

lunch唔知食咩好,近近地去左喱到食,個名好特別喱~!




個舖其實幾細間下,長方形既面積,不過都坐得幾舒服~!

個餐牌好靚呀~!

叫左個經濟麵餐,幾低呀,有碗麵,芒果茶同甜品,加$6又有個點心食呀~!

最後叫左陽春麵餐加$6要小籠包~!

芒果茶~個樣好似芒果汁,飲落都少少似呀,不過就冇芒果汁咁杰,同好香芒果味,雖然冇咩茶味不過幾清新~!

陽春麵,個麵冇餸既,好奇冇餸之下既麵賣點係咩,於是叫左呀,加上佢係最平既,haaaaaaaaaa!

個賣相好清呀,湯同麵一樣咁清,以為會好淡冇味呀,不過原來又唔係呀,個麵幾彈牙,幾好味,不過個湯底比較重味精~!

小籠包,好鍾意食呀,haaaaaaaaaaaaa!

加$6有2件~!

熱辣辣既小籠包,食落好多汁,好味呀~!

桂花糕,個賣相幾靚呀,唔算太甜呀,清清地唔錯呀~!

個麵餐只係$19,好抵呀~!haaaaaaaaaaa!

個餐食到好飽不過又想試下個牛餅,於是外賣到呀,haaaaaaa!

牛餅,$8一個,$15有2個,個皮唔算太厚,個餡係一舊肉來的(唔鬆散),食落熱辣辣好多汁好味呀~!
綜合來講野食幾平,質素又唔錯,同最正係野食都係熱辣辣既幾新鮮,同坐得幾舒服呀~!
西環德輔道西得富大樓前座406D舖(已結業)

沒有留言:

張貼留言