2010年9月23日 星期四

多款月餅系列篇~

榮華富貴燕窩冰皮月餅~係細路比既,即開來食呀~!


有5個味既~!

野生蜂蜜燕窩蔓越莓豆莓~!


可能雪得太耐,食落有點硬呀個餡,同唔太食得出個味呀,食落唔太甜,不過冇乜味~!

楓糖燕窩摩加咖啡豆蓉~!


即係mocha la~!又係太過硬呀個餡,可能因為仲未解凍之下,食落少少咖啡味,唔算太甜呀~!


芒果燕窩綠豆蓉~!

奶皇燕窩紫甘薯豆蓉~!
仲有款未試呀,不可能一次過食得晒咁多呀,haaaaaaaaaa!

令人有種懷念既感覺,因為老子號既關係,個合好似冇變咁~!




係以前會感得榮華係最好,but而加食落唔算太好食and難食,不過不失呀~!

公司比既月餅,有中國出產的月餅,好勇之下試左一個最正常的白蓮蓉,講下個包裝先,個包裝真係幾靚呀,呃得下人既,同好大個合呀~!

一合有8個既,每個都有獨立包裝既,個包裝仲要幾靚,中間果兩個特別大合既正常SIZE的月餅,其餘6個係SIZE比較細既~!

個蓋既入面~!

有5個味既~!

蛋黃白蓮蓉月餅,細個的,試喱個最好呀~!


個賣相可以接受~!

個皮又薄得來係好乾同容碎既...個蛋黃一樣係好乾呀,不過可能係太驚同冇期望之下,覺得個味道係正常呀,比想像中好啦....,不過都係唔好食呀~!

大合版~!

黑芝麻味豆蓉月餅~!大個既~!

椰子味果蔬月餅~!

綠豆蓉月餅~!

綠茶味豆蓉月餅~!
其實喱以上既款式應該係拎來整冰皮至夾呀?!雖然整冰皮都唔敢食...主要因為個出產地......,同我諗都冇咩機會試以上幾款的了,不敢食haaaaaaaaaaaa!

yan送既月餅呀thx>3<~!好得意~!一個有兩個小月餅既~!







到而加仲未試呀~!

美心buy $30有3個小冰皮,有我想要既味揀呀,即要了~!

好似得返喱3款呀~!

魔鬼脆脆~黑巧克力脆米~!

即開喱個來食~!

好濃既朱古力味,因為有黑朱古力之下所以唔太甜呀,個餡少少似朱古力雪糕既感覺,個醬都好濃朱古力味呀,同有脆米粒,好味呀~!

富士蘋果脆脆~脆米萍果果醬~!


蘋果味唔算好勁,不過食落幾清既,又唔太甜呀,同有一粒粒脆米,唔錯呀~!

楊支甘露芒果西柚綠豆~!仲未試食呀~!

榮華富貴燕窩冰皮月餅~+富錦如意月餅+THOMAS & FRIENDS造型月餅+美心冰皮月餅~!今年食左好多款既月餅呀~~~~~!haaaaaaaaaaaaaaa!

沒有留言:

張貼留言