2010年9月7日 星期二

台灣信手篇~

hx yin 台灣野手信呀~好多野食呀~yea~~~~~~!^^


台灣九份名產張師父餅店鳳梨酥~!多數台灣既手信都會係有鳳梨酥,因為台灣既鳳梨酥出名好味(土產?!),個包裝好靚呀~!



靚到唔想掉走個合~!



真係好好味呀~!口感好煙un,食落又唔易碎,個饀好軟同好香菠蘿味呀~太讚了~~~~!


新東陽鳥香鐵蛋~!

好鐘意食鐵蛋呀~~~~~~~~!

個人鍾意細粒既鐵蛋多點呀,個皮硬少少,好入味,細細粒容易食又唔會濟,好味呀~!

台灣水果芒果軟糖~!太讚了~~~~~~~~~!我之前想buy 呀but 冇buy到(因為見唔到有了),而加竟然有得食了~~~~~~!!!!!!>3<!

個包裝真係好得意呀~!



食落好有芒果既香味,又唔太甜既,好味呀~~~~~~~~~~!

個木屐好得意呀~!thx 呀>3<~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!

最近成日收到手信呀~好想去旅行呀~haaaaaaaaaaaaaaaa~!

沒有留言:

張貼留言