2010年3月9日 星期二

澳洲牛奶公司~

好耐未食過喱間了,仍然咁多人排隊呀,不過等唔耐就好快會有位既,事關喱到食野都出名要極速傳說既,快上餐快食快有位(某程度上有好少既壓迫感),不過當然入得去就會不理照食啦,同有時班伙計講野好攪笑,haaaaaaaaaaaaaaaaa!


下午去到既叫茶餐,同個人比較上鐘意茶餐既野食,好味既茶餐,同諗佢快既之一係set左固定既餐,而大多數既人要食都係喱個招牌貨,所以可以好放心大規模炮製呀~!

叫到唔夠幾分鐘即有野食,真係好快呀,雖然係好快上不過野食仲係熱同好整齊唔亂既,同分得唔會一份多一份少果下勁到,好有意欲幫佢改名叫快餐呀~!

叉燒湯意粉,最初睇以為冇叉燒呀原來係個底到(係底原因好有機係為快同保暖),叉燒好薄同少既,味道ok啦,個湯底係偏少少少濃味(傳聞係金寶呀),意粉可能索晒d湯味,所以特別好味呀,加上幾滑同彈牙唔會好林既,份量幾適中,意粉得,but由於個叉燒太過少,綜合來講比普通好味呀!聽講牛肉通又好味(不過我唔太食通粉)唔知係味既喱!haaaaaaaaaaaaaaa!

有煎蛋同炒蛋揀,就揀左炒蛋,因為聽講個炒蛋比較好味,食落真係好滑,又多蛋汁呀,好味,份量又算幾多呀,(應該係有2隻蛋既份量,因為見到隔離有人叫煎蛋係比2隻),個多士好厚同外脆內軟,都唔錯,塊火腿好普通~!

個奶茶幾滑唔錯既,同幾重奶味呀,可能唔落糖都甜~~~~!

幾個食之戰友去食真係好多食後感呀~!haaaaaaaaaaa!
計排隊到食晒前後都唔知洗唔洗半個鐘,好快既效率令人食得有點急,不過野食又幾好味,個滑蛋好味呀,同好適合係放lunch時間食haa,包唔會有遲到,同唔係好大間舖,坐得幾逼呀,but有好多伙計做野(唔怪得好快呀),又要好有記醒,不過有時比佢地講野嚇到呀@_@(講笑既?!),同佢地既快就好似反映出香港既節奏(聽人講),態度就係香港茶餐廳特色既~!合計:基本野食幾好味同抵食,可以感受下佢地快既文化haaa!個燉奶好出名,本身想食既,不過怕要去w.c(唔太受得奶),同想慢慢嘆唔好急,只好下次食了~!haaaaaaaaaa!
佐敦白加士街47號地下

沒有留言:

張貼留言