2010年3月27日 星期六

添好運點心專門店~

米之蓮效應之下,好多人慕名而來(包括我),好想去試好耐呀,上次9:00去已派晒籌了(太夜呀),冇得去,喱次7點幾去拎籌,(派籌時講明就算拎到籌,如果等到過左9:30都入唔到去就冇得入了(要明天請早呀),真係好多人呀,等到差唔多9點幾先有得入去食呀~!



張籌好慳皮呀,用上年的單來做籌,(環保?!),仲有中英對照既落單紙,bec幾多遊客去呀!

5人個叫既野食,好似幾抵呀,haaaaaaaaaaaaaaaa!

等食中~!

黃沙豬潤腸~!$14~!好少可地方有豬潤腸,未食過試下先,個腸粉好滑同好薄,好味呀,個豬潤有少少薑味比較易入口,不過唔夠爽滑呀,一般啦~!

韮黃鮮蝦腸~!$16~!喱個腸粉又係幾滑,不過就冇豬潤腸咁薄,個蝦都幾鮮~!

豉汁蒸鳳爪~!$10~!個鳳爪幾好味,bec我鍾意食鳳爪呀~!

晶瑩鮮蝦餃~!$16~!個蝦餃唔錯,唔會好似出面果d咁油,食落又唔會乾爭爭,同個皮又柔軟呀,個蝦都幾鮮味~!

豉汁蒸排骨~!$12~!同平時酒樓食既差唔多~!好普通~!

麵醬牛肉蒸茄子~!$12~!喱個冇食呀我,bec唔食好大粒個茄子,友人評語(thx aeris>3<!):D汁幾好食,夠LUM,佢中間好似釀左D牛肉~!

陳皮牛肉球~!$10~!又係好普通呀~!

鮮蝦燒賣皇~!$16~!講真唔好食呀,比平時食既燒賣仲要差,肉太un,又冇咩味呀~!

古法糯米雞~!$20~!好大件糯米雞呀~!

5個人食一定夠分呀~!

個糯米雞一打開就聞到好香,算幾多涵呀,個豬肉太肥最好呀,糯米夠汁又夠味,幾好味~!

家鄉咸水角~!個皮外層少少少脆,都幾油,食落煙煙un un,涵唔算多,不過勝在幾香口,好味呀~!

山葵茄汁魚柳春卷~!$15~!聽落又幾特別呀,食落少少芥辣味,茄汁味多點,得少少少魚柳味,一般呀~!

金銀蛋瘦肉粥~!$12~!唔估到粥又幾好味呀,幾是料,又個皮蛋既,同個粥好綿呀,又夠味,唔錯呀~!

酥皮叉燒飽~!$12~!招牌貨必食呀,個包要等大約半個鐘到先有,haaaaaaaa!

即叫即整呀,熱辣辣,個酥唔算太脆,少少脆咁呀,同甜甜地既,有少少少似菠羅包個面,咬落去熱騰騰(辣到口),叉燒涵又好味,有少少似食叉燒餐包既口感,好味呀!!!!!!!!!!!!!

果然係好多人去同等好耐,同要早拎籌,唔果唔係派晒就冇呀,個間野細坐得幾逼下,員工態度一d好(街坊款)一d一般啦(唔係差),點心方便推介酥皮叉燒包,好味呀,仲有蝦餃又係幾好味,其他既好普通,本身叫桂花糕,不過漏單之下唔再叫了~!

旺角廣華街2-20號翠園大樓2期地下8號舖

沒有留言:

張貼留言