2010年3月6日 星期六

森記甜品之家~




成日經過不過又冇入過去食,今日忽然好想食糖水,就試下,呢到係燉奶同蘿白糕出名,仲有好多甜品糖水,不過係中式的,同有小食呀,主要幾抵食~!

雜果西米露~!$11~!本身想食芒果西米露,不過雜果又好似清清地,就揀了,都真係幾清清地,入面主要有西瓜同芒果(其他唔太記得有咩...),生果雖然唔算太多,不過都幾潤同幾抵食~!

燉奶~!$13~!本身係好想試呢個呀,不過因為個人問題(飲奶之類會肚痛..),就冇叫,不過試左一兩啖(個fd叫了),真係幾滑呀,同個人覺幾重奶味,幾好味~!

羅白糕~!$5~!好抵呀~!一件冇咁燶,一件比較燶,不過個人比較上鐘意燶果件,煎香左比較脆同好食點,另一件都幾好味,不過好似粉左點,冇咁香~!整體來講都幾好味~!

茶葉蛋~!$5有2隻呀~!好抵!

熱辣辣~!睇個樣幾入味下,真係幾入味呀,加上本身又好鐘意食茶葉蛋,好味呀~!

已結業



有日見個天色幾靚而影~!

沒有留言:

張貼留言