2010年3月30日 星期二

Antique Patisserie~

today約好aeris來喱到食野呀,主要係食甜品cake,個舖面好靚呀,平時成日經過都好想入去了,喱次豪下入左去食,haaaaaaaaaaaaaa!




係舖面,好靚呀,haaaaaaaaaa!

有好多款蛋糕揀既,每款都好靚,1set餐$70,蛋糕連飲品~!

好靚呀~!

草莓拿破倫千層酥~!個賣相太吸引,不過aeris食過話一般啦,猶疑左陣之後決定都係叫喱個,un....味道真係普通下,個蛋糕唔夠鬆軟,個餅又好甜,不過勝在賣相靚呀~!

伯爵茶柑桔慕斯蛋糕~!aeris的~!喱個幾好味呀,好有柑桔味,同清清地唔甜,唔錯呀~!

馬卡龍(Macaron)~!$14一個,成日見到都覺得好靚呀,不過唔敢試,因為驚好睇唔好食同好貴,but而加順便試埋,黃色係柚子味,粉紅色係士多啤梨味,原本又唔錯wo,咬落去煙煙韌韌,又唔太甜呀,個人比較鍾意柚子味,香點呀~!

English Rose Tea~!set餐既茶(aeris的)~!haaaaaaa!

Earl Grey(格雷伯爵茶),又係set餐既茶(我的),有比奶我既不過冇落呀,個紅茶苦苦地,不過配蛋糕食又唔錯呀~!

每杯茶係可以添飲的,幾好呀,ha~!


講下個環境真係幾靚呀,同感覺又自然同舒服,幾好呀~!

我地坐既位又係梳化類~!




唔想坐梳化,白木枱凳又好靚呀,ha!

櫃果到係出舖面呀~!






其實好想賣呀不過飽了~!

可惜影得唔太好~!
個人又幾鍾意呢到呀,環境靚好舒服,同不停影相又唔會阻止呀,當然係唔太影響到其他人之下既影下,蛋糕又唔錯既,下次會再去呀~!
中環擺花街46號地下2號舖
己搬遷:中環美輪街2號地下C舖

沒有留言:

張貼留言