2023年2月9日 星期四

逸東軒

 
久違了的飯聚,成年冇見過大家~難得聚下食好野-逸東軒,米芝蓮一星,本身想去飲下茶食點心,但最近都係得返平日夜晚得閒,都係食晚飯好了,Thanks 友人book了5位。











餐廳裝橫是中式的設計,深木色為主調,感覺雅致,樓底雖矮,但並不侷促,枱同枱之間有一定的距離,坐得舒適。


精緻的茶具及有底座保溫。




















餐牌,一場來到,試下脆皮逸東烤鴨及馳名燒味雙輝,及其他小菜。
茶芥,每位$28。


前菜。


保健老火湯(四至六位用)-赤小豆粉葛鯪魚煲西施骨,$360,是日老火湯,足料又夠火喉。


湯渣。


脆皮逸東烤鴨(二食),$780。














烤鴨分了兩碟,一碟鴨皮,口感香脆,另一碟連皮帶肉,香脆之餘味道油潤香口有咬口,配料餅皮、青瓜、京蔥及甜麵醬,餅皮厚薄適中,口感豐富。


鴨崧炒飯,另一個食法要了炒飯,飯粒粒分明,有鴨崧更加香口惹味。


馳名燒味雙輝-蜜汁叉燒、脆皮燒腩仔,$380,據聞出名即試下,叉燒肥瘦適中,入口肉質鬆化,好味。脆皮燒腩仔,皮脆肉嫩,味道咸香,不俗。


砂窩和味銀絲蟶子皇,$398,用砂鍋上菜保持溫度,蟶子份量適中,肉質肥厚有鮮味,但韌左少許。

砂窩薑蔥乳香鱈魚,$288,一粒粒的鱈魚食得方便,口感外脆內魚肉滑,十分惹味。


蟹肉扒有機水耕唐生菜,$280,食咁多肉叫返個菜,本身係唐生菜轉左做西蘭花,味道正常水準。




THANKS PAUL and 田會長的生日蛋糕(因為有3個係一之星wwww),士多啤梨千層酥好味~~~~~!

小菜味道不俗,坐得幾舒服,但係空間上有點嘈雜,服務態度幾好,下次有機來飲茶試下點心。

佐敦彌敦道380號香港逸東酒店B2樓層




沒有留言:

張貼留言