2023年2月6日 星期一

コメダ珈琲店


新年假期時同友人去行街睇戲,夜晚唔太肚餓但又想坐下食少少野,經過見到呢間餐廳,日本名古屋人氣咖啡店,據聞係日本KOMEDA與香港AEON特許經營進駐香港,有50多年歷史コメダ珈琲店,其實佢個名都幾眼熟,因真係好多分店,去日本旅行都唔少地方有佢既存在(但又冇去幫襯),反而係香港先幫襯wwww。
都幾多人捧場,拎左飛再去AEON 行返轉先,大約半個鐘到都有位,時間剛好。











餐廳面積頗大,以木系為主調,絲絨梳化椅,暖色的燈光,感覺柔和,我們坐的是卡位,座位闊落,感覺舒適。
近門面位置的木架擺放了書籍及雜誌,還有售賣自家品牌的貨品。














餐牌,一場來到就試下招牌貨,追加的食物竟然出現燒賣!
手機落單好方便。







紅豆小町 櫻(凍),48,友人的,因同要了走冰杯飲品份量唔會滿。


紅豆小町 葵(凍),$48,紅豆+咖啡+牛奶,因為要了走冰,杯飲品份量唔會滿,好均真www,咖啡味香醇,紅豆大粒味道香甜,味道不俗。


付送的小包零食(豆)。


炸豬扒方堡,$95,份量十足,可3人share呢。


炸豬扒厚身,麵包香軟,炸豬扒入口香脆,肉質鬆化,配上酸中帶甜的豬扒醬及椰菜絲減抵其油膩感,幾好味。


多士,追加$10,選購仕何飲品可追加的食品之一。
紅豆蓉,追加$10,選購仕何飲品可追加的食品之一。
多士都係招牌之一,必試,厚多士入口香脆內鬆軟,配上紅豆蓉香甜味道濃郁,好味。


冰與火,$65。

招牌貨之一,丹麥麵包、軟雪糕及爆漿的組合,微熱丹麥麵包,層層酥脆的口感,味道香甜,配上軟滑牛奶味濃的軟雪糕,口感豐富又美味。


食物幾好味,位子座得舒適,用餐時間唔限時,真正relax ,得閒來嘆杯咖啡食個甜品都幾享受呢。

紅磡黃埔天地黃埔號(第6期)AEON Style地下G01號舖


























沒有留言:

張貼留言