2023年1月24日 星期二

Passepartout

 
食之戰友推介了一間Fusion Cafe,菜式有特色又好味,必食威靈頓春卷,好奇試下,一search之下先再發現係野人老師取景之地的餐廳(個門面太易認),舊址係銅鑼灣,而加搬左去佐敦,深藍色的門面,十分搶眼。














餐廳裝潢不論門面及內堂都充滿歐陸風情。








餐牌,食物都幾多選擇。



味噌焦糖咖啡,$50,又挑機,呢個組合真係好奇一試,拉花好靚,咖啡口感綿密,味道香醇,有焦糖的香甜味,同時隱隱匿匿有味噌的鹹香味道,唔會好怪仲要幾夾,估佢唔到幾正。


馬的拉花好靚。


焙茶鮮奶,$50,茶具及拉花的配合感覺優雅。


威靈頓春卷,$88,招牌貨必食,威靈頓牛柳啲FD威靈頓春卷,外皮薄脆,牛柳肉質軟嫩,味道不俗。


YOKOHAMA,$163。


澳洲和牛‧焦香米堡‧炒洋蔥‧醃蘿蔔,有埋糖心蛋,感覺日式,薄片的澳洲和牛,口感鮮嫩有咬感肉味濃,焦香米堡口有少許似飯焦味道,配上醬汁及洋蔥口感梗豐富好味。


YORKSHIRE,$138,鐵鍋鬆餅‧英式豬肉腸‧煎蛋‧沙律,組合似all day breakfast,Dutch baby pancakes口感軟腍微甜有點似蛋餅,有肉腸、煎蛋及沙律菜份量豐富。


Hazelnut Chocolate,$52,是日甜品-朱古力士多啤梨蛋卷,賣相十分吸引,蛋卷外層是朱古力脆皮,蛋糕口感軟綿,cream有啖啖的士多啤梨味,果肉微甜,幾好味呢。

食物味道不俗有特色,價格合理,下次有機嘆Tea。

佐敦閩街1號地舖















2 則留言: