2023年1月7日 星期六

煲仔榮記

 
假日係旺角行下順便食飯,天氣凍想食煲仔飯,突然醒起有間煲仔沙嗲牛肉麵,之前睇介紹係呢間係慈雲山榮記的副線,鐘意食沙嗲牛肉麵,但未食過慈雲山榮記(好想去但唔就腳),趁今日好凍之下試下煲仔沙嗲牛肉麵先。
假日的7點幾去到,剛好多有4人位,用餐時間1小時,都幾短時間。







餐廳有兩層,店內裝橫懷舊,搶眼的傳統花牌、昔日香港照片,我地坐上層,上層就冇乜特別裝潢。

本地出品的醬油。








餐牌,煲仔湯麵,有三款口味揀,醬汁、麵底及餸都可自由配搭,第一次來到試下沙嗲牛肉煲仔湯麵。
仲有一款沾麵系列,同價$78,其實都好想試,佢註明係重口味,都係試湯麵好了


沙嗲牛肉煲仔湯麵,$78。







講真呢個價真心貴,湯麵賣相不俗,用瓦煲上保溫熱騰騰,湯底據聞係用錦香沙嗲醬,沙嗲味道濃郁,比較偏鹹,出前一丁麵,腍左點。


凍咖啡,$20,正常水準。


熱奶茶,友人的。

食物味道正常水準,價格偏貴,服務態度正常,試下算了。


旺角花園街1號鴻禧大廈地下K號舖
























沒有留言:

張貼留言