2023年1月16日 星期一

Tom Bar & Grill

 
約了友人從大埔出發行去吐露港,慢慢行約2小時到科學園,順便食個Tea,見到呢間餐廳的格局幾正即慶Chill下。





餐廳面積頗大,設有戶外座位,內堂裝潢是西式的設計,樓底高有空間感,坐的是梳化椅,落地玻璃透入自然光感覺舒適。






戶外座位都不少,露天呢個位置,好適合食泰國菜,欣賞海景吹下海風,感覺幾愜意,一場來到就揀室外。



雲蕩過 春風吹 春風吹 吹散了負累~














主打泰國菜及西餐,亦有all day breakfast及多款特飲及酒品,假日都有下午茶,但比小食吸引,叫了幾款小食3人開心Share。手機點餐幾方便。



串燒沙嗲,$98,要了豬牛雞各2串,試左豬同牛,肉質軟腍幾惹味。

酥炸鮮魷配酸辣汁,$98,口感香脆,味道似椒鹽鮮魷,口感爽脆,伴上酸辣汁食幾醒胃。


芝士煙肉焗薯皮,$98,薯皮腍腍地有咬口,味道濃郁,配上芝士煙肉酸忌廉口感豐富。

芒果糯米飯,$88,芒果有點微酸,有黑糯米及白糯米飯,口感軟糯味道香甜,食埋甜品好滿足呢。


凍咖啡,跟餐+$5,友人的。


凍檸蜜,跟餐+$5,味道不俗。

食物正常水準,價格合理,坐得舒適,加上藍天及海風,飲下野吹下水感覺relax呢,下次有機再來。

沙田白石角香港科學園科技大道東16E號海濱大樓二座地下S088-S089號舖






2 則留言: