2022年5月25日 星期三

蘇媽.蘇媽馬來西亞茶餐室


終於有返晚市堂食~即約出來食個晚飯,即睇下自己BM過嘅餐廳,見到蘇媽.蘇媽,主打馬來菜式,想去好耐,而加有唔少分店,即去。










假日的7點多去到唔算太多人,可能因為落大雨又凍之下少人出街。
店面好有氣勢,內堂頗大,樓底高,設計上有點似舊香港,牆上的壁畫,像是馬拉街頭壁畫之感。







餐牌,都幾多選擇,一場來到,試下人氣之選。


枱上有張肉骨茶4部曲可參考及調醬料方法。



一坐底,即有肉骨茶奉上,冷雨夜之下飲感覺十分暖身,實在太窩心了~肉骨茶,有濃厚的藥材香味,仲可以添飲,好抵。

椰汁班蘭冰,$36,清香之感。

椰香咖央多士,$32,咖央份量多,椰香味濃,多士香脆,不俗。

百吉爹肉骨茶-大雜錦,$148。



好大鍋材料十足好多肉,有豬手、豬肚、雞腳、豆卜、金菇、響鈴及油炸鬼等,十分豐富,肉骨茶味道濃郁,豬手軟腍,豬肚爽滑,肉質鬆軟,沾醬食更佳,實在太有份量,兩個女子食差點食唔晒呢。

辣死你媽配仁噹牛肉,$62,辣死你媽(諧音)(Nasi Lemak),即係椰漿飯,配料有參巴醬、青瓜、花生、乾魚仔及蛋等,班蘭色的椰漿飯好搶眼,椰奶味唔算好濃,淡淡的班蘭香,
仁噹牛肉口感軟嫩,味道濃郁,香料味重。

食物味道正常水準,肉骨茶正呀~坐得幾舒服,服務態度幾好,良心店子,值得一去。

旺角上海街618號地下G01號舖














2 則留言: