2021年10月13日 星期三

素年 (深水埗)

放工約了小機食飯,揀了一直想去的素年,新派素食黃店,Thanks小機book位^_^。







裝潢以白色及木系為主調,簡約文青風格,放置了綠色植物,有著小清新之感,店內亦有售賣糧油雜貨等等。







餐牌,主食選擇不多,但有日式、泰式及西式等,幾有特色,要了兩個主食及一個小食開心些牙。


芫茜檸檬梳打,跟餐+$28,挑機系列,杯梳打好多芫茜,但其實芫茜唔算好勁,可以話係微淡的芫茜味,同檸檬個味都幾夾,味道清新。

西柚鮮橙菠蘿汁,跟餐+$36,小機的。

芒配牛油果他他配多士條,$88,三文魚的鮮及芒果的香味,味道清新爽口,配合香 脆的多士口感豐富。

泰式冬陰功煙斗粉,$98,醬汁濃稠,味道酸酸辣辣,又唔算好辣,煙斗粉口感韌,味道不俗。

不可能芫茜芝士漢堡,$138。





芫茜轉了羽衣甘藍,因方便食之下落單時要求店員幫我們張個漢堡切開一半,個包微熱外脆內軟,不可能漢堡扒不論口感及味道都真係好似肉,鬆化的口感,仲要幾香口,有一刻差點忘了係素食來www,配上super food羽衣甘藍,感覺上食漢堡包都冇罪惡感,蕃薯條粗身,入口香脆,味道香甜有咬口,十分美味。

有創意的素食,味道幾好,坐得幾舒適,支持小店。

深水埗汝州街132號地舖












沒有留言:

張貼留言