2021年5月18日 星期二

尚青商號

尚青商號,灣仔區內頗有名氣的台灣菜,由傅珮嘉夫妻另起爐灶開設的台式餐廳,講到呢到,不禁想起好耐年前係西環食過三星牛肉麵,繼而銅記的三星台菜食堂,水準之作,下午去一轉。

















門面的黃色鐵閘十分搶眼,餐廳樓高兩層,下層主力外賣及茶飲,上層是食堂,層架上了售賣一些台灣雜貨,像個小士多,不修飾的水泥牆、鐵木枱椅、鳥籠燈、懷舊海報及精品,設計具文青風格,亦有著台灣特色,感覺舒適。
約14:30去到,以為呢個時段會冇乜人,太天真!一樣都多人(果然深受歡迎),不過我一人,都好快有位。


這裡冇下午茶,呢個時段都係食午市套餐,出名是牛肉麵,不過今日想吃點米飯。

台式鹽酥排骨飯,$58。



台式鹽酥排骨飯,$58,鹽酥排骨薄身,口感外酥脆內鬆化,香口惹味唔油膩,溏心蛋軟滑,米飯份量適中,配料份量多伴飯食更滋味。

小菜有醃蘿蔔及黑木耳,脆爽開胃。

冬瓜茶,甜甜地,夠冰凍好消暑。

食物味道不俗,坐得幾舒服,收加一。

灣仔蘭杜街4號文熙大廈地鋪





















2 則留言: