2020年12月10日 星期四

Cs' Bakery

11月中久違了的2人聚會,疫症之下真係太難見到面了!難得聚舊,搵間靚點的cafe坐下食下野吹下水,今次揀了一間想去好耐的黃店,因知冇得book位同都幾受歡迎,趁假期早起身去下,星期六的1:30去到,要等位但知好快有位(因暫時得我地排,但其後就多點人排了),趁等位時影下門面前,個職員好正呀(找亮點wwwww)。







是小小的店子,位子不多,人少少有寧靜之感,裝潢簡約,白色主調感覺柔和,牆上掛有貓的照片及公仔造型曲奇,好靚呀。

















餐牌,店子主打拉花咖啡及蛋糕,必試拉花咖啡,膽粗粗問下拉花有冇得揀,有得揀呢即要左連豬~蛋糕太受歡迎好多款都售罄。


焦糖鮮奶咖啡,跟餐+$20,好靚的連豬拉花,唔單止可愛,仲有少少個人風格,咖啡口感綿滑,唔算好甜,不俗,友人咖啡的公仔是自由發揮呢。



Cs'全日精選早餐,$95,有煙三文魚、牛油果醬、雜菌、火腿、香腸、炒蛋及手工麵包等,份量豐富﹐菇香口炒蛋滑,牛油果醬配上手工麵包呢個組合不俗,清新美味。

環境舒適,價格合理,食物亦不俗,藝術之咖啡,必試,下次有機要食埋甜品。

西灣河西灣河街100號安業大廈地下A1號舖








沒有留言:

張貼留言